joi, 20 iunie 2013

Cu BestAutoVest temperaturile sunt the best!



             Caldura mare Mon’cher, caldura mare....dar cat de mare?....ei bine, asta depinde de situatie.
             Ne uitam la televizor sau ascultam la radio cum va fi vremea si cate grade trebuie sa suportam, dar de cele mai multe ori temperatura este mult mai mare sau mai mica decat cele spuse, deoarece aceasta este masurata la 2m deasupra solului, asa ca la sol situatia este cu totul alta.
             In masina temperatura pe timp de vara ajunge la multe grade cu plus, mai ales daca nu dai drumu aerului conditionat, cum e cazul meu, si de multe ori m-am intrebat in ce temperatura stau si conduc, dar cum masina mea nu are nici un termometru m-am conformat.
             Cand mergi la drum lung si prinzi zile caniculare e imposibil sa nu observi cat de tare luceste asfaltul, si te gandesti ca mai are putin si se lipeste de cauciucurile tale, dar totusi nu sti exact cate grade sunt, desi poate esti curios.
             Eu recunosc, ca am fost curioasa, si, ca de multe ori m-am gandit sa-mi cumpar un termometru auto, dar banii se duceau pe alte prioritati si uite asa am ramas doar cu gandul la el.
             Cautand prin multitudinea de acesorii auto pe BestAutoVest am gasit si acest termometru auto de interior/exterior care se prinde usor de parbriz cu ajutorul unei ventuze. Imi place ca afiseaza atat temperatura interioara si exterioara, dar si ora.
             Are un desing frumos, iar dimensiunile lui sunt foarte reduse asa ca nu va optura deloc vizibilitatea in timpul sofatului.
             Vreau sa testez acest termometru si apoi sa-i fac un review video cu instructiuni de montare si functionare.
              Cu un astfel de aparat voi fi mult mai informata , iar iarna voi sti cat de mult sa ma imbrac cand cobor din masina unde e cald si bine J
             La BestAutoVest veti gasi tot ce va doriti si va asigur ca sunt foarte promti in trimiterea produselor la voi acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu